CUDA Programming Applications

کاربردهای برنامه نویسی کودا

CUDA Programming Applications

کاربردهای برنامه نویسی کودا

کتاب Computer vision using local binary pattern

این کتاب نوشته آقایان Matti Pietikäinen  و Abdenour Hadid و Timo Ahonen و خانم Guoying Zhao از اعضای هیئت علمی دانشگاه OULU در زمینه انواع الگو باینری محلی در بحث بینایی ماشین است که در سال 2011 به چاپ رسید برای مشاهده جزئیات اینجا را کلیک نمایید.


دیتاست AR

یک دیتاست شامل 126 تصویر(70مرد و 56 زن)که بالای 4000 تصویر رنگی در آن وجود دارد. این دیتاست توسط Aleix Martinez و Robert Benavente در مرکز بینایی ماشین U.A.B ایجاد شد و تصاویر در حالات مختلف روشنایی و یا حالات دیگر از قبیل با عینک آفتابی بدون عینک ، با روسری و بدون روسری نشان داده شده است و برای هر فرد 2 تصویر وجود دارد که در حالات مختلف گرفته شده است این دیتا ست برای استفاده درتحقیقات دانشگاهی و همچنین استفاده عموم آزاد است و از طریق وب سایت قابل مشاهده است.


FERET

دیتاست FERET دیتاستی است که برای ارزیابی سیستم تشخیص چهره کاربرد دارد و توسط آژانس پروژه های تحقیقات پیشرفته دفاع و موسسه تکنولوژی و استانداردها مدیریت می شود که شامل مجموعه ای از تصاویر گرفته شده مابین سالهای 1993 تا 1996میلادی است. در سال 2003 آژانس دفاع عکسهایی رنگی با رزولوشن بالا را منتشر نمود و این دیتا ست با 2413 تصویر چهره تست شد که شامل تصویر 856 فرد بود، موسسه ملی با هدف تاسیس یک دیتاست بزرگ که مستقل از الگوریتم های  توسعه دهندگان بود شروع بکار نمود و Dr. Harry Wechsler از دانشگاه George Mason University بعنوان مسئول این کار انتخاب گردید و با همکاری Dr. Phillips تکمیل گردید.


CUHK Face Sketch Database (CUFS)

این دیتاست برای تحقیقات در زمینه Face Sketch مناسب است که شامل 188 تصویر چهره از دانشجویان دانشگاه هنگ کنگ چین و 123 تصویر چهره از دیتاست AR و 295 تصویر چهره از دیتاست XM2VTS که در مجموع شامل 606 تصویر چهره می باشد. برای هر تصویر یک sketch از آن تصویر هم وجود دارد که در شرایط نرمال نور توسط عکاس کشیده شده است.